عملیات کاشت گلهای زیبای زینتی (فصلی) در میادین و بلوارهای سطح شهر بخشایش با تلاش مضاعف نیروهای واحد خدمات شهری و فضای سبز به مرحله اجرا در آمده است.
ه گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بخشایش ، عملیات کاشت گلهای زیبای زینتی (فصلی) در میادین و بلوارهای سطح شهر بخشایش با تلاش مضاعف نیروهای واحد خدمات شهری و فضای سبز به مرحله اجرا در آمده است.
با توجه به روزهای آغاز سال جدید وآغاز فصل بهار و در راستای زیباسازی معابر و گذرگاههای اصلی مرکز شهر، عملیات کاشت گل های فصلی در سطح میادین شهر به مرحله اجرا در آمده است.
با آغاز این روند که با کاشت انواع گلهای زینتی همراه می باشد، در جهت ایجاد جلوههای زیبای بصری در نقاط اصلی تاثیر بسزایی داشته و طرح مذکور از میدان استاد عقیقی آغاز و طی روزهای آینده در دیگر مناطق شهر ادامه خواهد داشت.
و ضمنا از همه شهروندان عزیز خواهشمندیم در حفظ و نگهداری آن شهرداری بخشایش را یاری فرمایید🌹