به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بخشایش امروز مدیران شهرداری بخشایش اقدام به کاشت نهال مثمر و غیر مثمر در بوستان پروین اعتصامی کردند.
در این اقدام که مهندس هوشنگی شهردار بخشایش حضور داشتند نسبت به کاشت نهال اقدام کردند .
دوشنبه 15 فروردين 1401